Blog

A biztos fogyást ígérő csodaszer csak most, csak Neked!

vissza...

2015.03.29, 17:53

Nap, mint nap találkozunk az internetes oldalakon nagy betűkkel elénk ugró hirdetésekkel a legújabb és leghatásosabb csodaszerekről, turmixokról, gyógyszerekről, tablettákról, kapszulákról, gyűrűkről és még lehetne sorolni társaikat. Nem mellesleg több tízezer forintba kerülnek ezek a csodaszerek, amiknek valljuk be, nem sok mindent tudunk származásukról.

 

 

 Fogyás

Egyre több emberrel találkozom a környezetemben, akik hasonló módon hirdetik az „igét”, és árulják terméküket előszeretettel. A gond csak ott van, hogy ezeket a módszereket olyanok próbálják eladni, akik jelét sem mutatják az általuk hirdetett egészséges életmódnak.

Ezt persze sokan nem is veszik észre, vagy nem törődnek vele, mivel nekik gyors megoldás kell, na és persze a lehető legkevesebb munkával és erőfeszítéssel érjék el minél hamarabb a céljukat.

Gyors fogyás

Nő a kereslet-kínálat:

Akárhonnan nézzük is, ma már a fogyás egyre népszerűbb termék az élet „piacán” és egyre többen próbálnak alkudni az időből és a befektetett munkából. Ha ezeket a termékeket nem vásárolnád meg, akkor egy idő után valószínűleg csökkenne a forgalmazásuk is. Azonban míg lesznek olyanok, akik nem hajlandóak áldozni időt és energiát arra, hogy tartós fogyást vagy akár egy hosszabb távon fenntartható egészségesebb életformát tudjanak magukénak, addig sajnos mindig is találkozni fogunk egy-egy csodákat ígérő megoldással.

Ne dőlj be!

Legyél körültekintőbb az ilyen hirdetésekkel és inkább kérdezz meg egy hozzáértő szakembert, mielőtt feleslegesen növelnéd a kiadásaidat és higgy annak, aki egészséges táplálkozással és mozgással elérte azt, amit ezek a csodaszerek messziről nem ismernek. Az ő sikertörténete mutatja azt, hogy megfelelő hozzáállással és kitartással tudod elérni Te is a célodat.

Én is találtam egy nagyon jó zsírégető tablettát.. Az a neve, hogy:

“Emeld meg a hátsód és irány sportolni pirula”!

Kérdések-válaszok

  • Kedves Zita! Egy igen vékony leányzó vagyok(170 cm, 51 kg), aki napi szinten intenzív testmozgást végez. Az izmaim fejlesztésére és a helyes táplálkozásra is igyekszem figyelni, ám a fenekem feletti csípőpárnácskáimmal nem vagyok kibékülve. A fogyókúra talán nem a legjobb döntés számomra. Segíts kérlek,hogy hogyan tudom a leghatékonyabban megmozgatni azt a területet, illetve, mit tehetek még ellene! Válaszodat előre is köszönöm!

    Szia!

     

    Tudnom kellene pontosan, hogy a helyes táplálkozás alatt mit értesz pontosan. Az, hogy elhagyod esetleg a fehér kenyeret, a cukrokat, az alkoholt, esetleg kevesebb szénhidrátot fogyasztasz, az önmagában nem feltétlenül elég.A tápanyagok mennyiségi eloszlása, tehát a szénhidrát, a fehérje és a zsír, persze főként lassú felszívódású szénhidrát,többségében állati fehérje, és telítetlen zsírok határozzák meg a diéta vagy az izomtömeg növekedését.

    Az intenzív testmozgás nálad gondolom a futást vagy hasonló állóképességi sportot jelent, ami nem főként a zsírt használja energiaforrásként a mozgás során.

    A csípőpárnácska pedig zsír, ami viszont csak megfelelő diétás étrenddel tüntethető el,ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy fogysz.

    A fogyókúra, ahogy a nevében is benne van, "kúra szerű"-en alkalmazható, tehát csak 2-3 hónapig.Hosszú távon a "testkompozíció váltás", tehát megfelelő minőségi étrend mellett, intenzív súlyzós edzést, vagy erőnléti edzéseket (trx, cross fitt) javasolnék, mivel testünk tónusát az izmok adják.

    Amennyiben még lenne kérdésed akár étrenddel, vagy edzéssel kapcsolatban a puskar.zita@gmail.com-r a is írhatsz.

    Remélem tudtam segíteni.

     

    Üdv,

    Zita

    tovább...
  • Szia! Rendszeresen és versenyszerűen futok, többnyire hosszabb távokon (10 km, félmaraton). Körülbelül 15 km futás után rendszeresen érzem, hogy beáll a lábam, magyarán elkezd savasodni, ami a teljesítmény (azaz az időeredmény) rovására megy. Úgy gondolom, hogy megfelelő állóképességgel rendelkezem, ezért valami más gond lehet. Mit javasolsz, mit kellene tennem?

    Szia!

    Én a nem megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre tippelnék. 

    A mozgással, sporttal, különösen kardio sportoknál, nagyobb mennyiségben veszít vizet a szervezet, ezért azt pótolni kell. Átlagosan 20 testtömegkilogrammmonként kellene fogyasztani 1 liter vizet és ezt is inkább felfelé kerekítve. Aki sportol, annak akár még többet érdmes fogyasztani. Emellett pedig fontos az ásványi anyag pótlás is, mivel ezek az izzadással gyorsan kiürülnek, a szervezetnek azonban mielőbb pótolnia kell, hogy az intenzív izomtevékenységgel képződő savakat lebonthassa.

    Egy jó multivitamin, kegyensúlyozott táplálkozás és megfelelő folyadékbevitel mellett szerintem rövid időn belül javulhat ez az állapot.

    Üdv.

    tovább...
  • Edzés végén ugye fontos a nyújtás? S az mennyi ideig tartson? És ugye, külön, külön minden megterhelt izmot meg kell nyújtani?


    Igen fontos lenyújtani edzés után, minden izmot, amire dolgoztál külön-külön nagyjából 8-10 percet is igénybe vehet.

    tovább...